Friday, July 3, 2009

Anak ke2 aku

ini anak aku yg ke 2. Gambar masa dia tido tuu lepas 2 jam di lahirkan kat hospital Serdang. Pengalaman bersalin kat hospital tu aku rasa tak menyeronokkan dan tak juga nak kata teruk. tapi yang penting suma selamat. cuma aku tak puas hati laa ngan layanan nurse2 kat situ. tapi ada gak yang baik hati. tapi kira purata dari 10 mata aku bagi laa 3.


Masa bersalin yg ni mudah alhamdullillah.... aku biasa laa terpaksa kene induce sbb masalah darah tinggi yang peliknya time mengandung jekr. lepas2 tu ok tapi aku takut gak laa sbb history dlm family aku mmg ada problem ni. cuma skrg ni aku kene jaga makan apa orang kata diet hehehe....

Aku abis pantang kat Muar, seronok laa balik kg sib baik cik abe aku dapat cuti sebulan tu yang seronoknya.Sebelum 2 minggu nak masuk keje aku abis masa kat rumah sendiri. Tapi kali ni aku dah beli rumah. Rumah teres upgrade skit yang dulu.tapi kiranya taman nyer sebelah jekr dari Flat ST tu. Kalau balik keje lalu laa juga rumah flat tu. Anak aku yang sulung sibuk terjerit2 panggil nama pengasuh yang jaga dia. Iyer laa makcik tu walaupun dia duk situ, anak dia ada gerai burger. Sedap laa gak burger tuu slurrpppp..... terliur lak aku hehehehe.



Punya excited dapat baby girl genap dai sebulan jer aku dah pakai kan dia baju baby yg jenis gaun tu. Mahal gak baju dia ni tapi tak pe laa janji puas hati heheheh.Masa dia setahun aku tak buatkan birthday party dia sian adikk... aku celebrate kat luar jekr bagi dia makan kek pastu bagi main kat taman permainan kat Alamanda. Bukan main seronok lagi dia dengan abg dia berlari-lari.

No comments:

Post a Comment